Rektorat
XMLInformacje kontaktowe
tel: 71 347 3101, 71 347 3114, 71 347-31-81
51-617 Wrocław
ul. Banacha 11 (Rektorat)
e-mail: rektor@awf.wroc.pl
Kierownictwo
mgr Izabela Kawulak - Kierownik Rektoratu
Nadzoruje pracę Rektoratu pod względem organizacyjnym i administracyjnym. Obsługa Biura Rektora.
pok. 1/3
tel: 71 3473101
e-mail: izabela.kawulak@awf.wroc.pl
Biuro Prorektora ds. Nauczania
tel: 3125, 71 347 3127, 71 347 3178
e-mail: dzial.nauczania@awf.wroc.pl
Biuro Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą
sprawy nauki i współpracy z zagranicą, Erasmus+
tel: 71 347 3113, fax: 71 347-3179
„Welcome Centre”
51-612 Wrocław, al. Ignacego Jana Paderewskiego 35;
tel: 71347-3586
Wielofunkcyjna Hala Sportowa
Biuro Prorektora ds. Studenckich i Sportu Akademickiego
sprawy studenckie, pomoc materialna, redakcja „Życia Akademickiego”, Szkoła Doktorska
tel: 71 347 3131, 71 347 3163, fax: 71 347-3153
e-mail: stypendia@awf.wroc.pl
Pracownicy
mgr Anna Adamczyk-Kozak - Starszy specjalista ds. administracyjnych
Koordynacja planowania i rozliczania godzin dydaktycznych nauczycieli akademickich. Sprawozdawczość dot. kształcenia: MEiN , GUS. Obsługa Sekretariatu Prorektora ds. Nauczania
pok. 2/9
tel. 71 347 3125
e-mail: anna.kozak@awf.wroc.pl
__________________________________
Przygotowywanie rozkładów zajęć dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych (płatnych); rezerwacja sal (zajęcia obligatoryjne, egzaminy, konferencje, studia podyplomowe, kursy, wynajmy zewnętrzne); obsługa systemu USOS wg kompetencji.
Monika Wojciechowska - Specjalista ds. nauczania
p. 2/6
tel: 71 347 3178
e-mail: monika.wojciechowska@awf.wroc.pl
Izabela Wacker-Małolepsza - referent
pok. 2/6
tel: 71 347 3127
e-mail: izabela.wacker-malolepsza@awf.wroc.pl
Anna Skrzypczyk- referent administracyjny
tel: 71347-3127
___________________________________
mgr inż. Monika Ilecka-Folcik - Specjalista Administracyjny (Biuro Erasmus)
pok. 2/1
tel: 71 347 3103
e-mail: monika.ilecka-folcik@awf.wroc.pl
mgr Magdalena Opala - Specjalista ds. współpracy z zagranicą (Biuro Erasmus)
pok. 2/3
tel: 71 347 31 13
e-mail: magdalena.opala@awf.wroc.pl
Monika Kleszcz – Specjalista ds. administracyjnych
Pok. 2/3
tel: 71 347 34 66
_____________________________
mgr Ligia Poniatowska - Główny specjalista ds. studenckich i sportu akademickiego.
Zajmuje się wykonywaniem czynności związanych z przyznaniem pomocy materialnej studentom wszystkich rodzajów studiów, naliczaniem stypendium dla obcokrajowców, prowadzeniem spraw związanych z opłatami, zwolnieniami za powtarzanie przedmiotu, przyjmowaniem podań i ewidencjonowaniem decyzji Prorektora ds. Studenckich i Sportu Akademickiego.
pok. 0/3
tel: 71 347 3131
e-mail: ligia.poniatowska@awf.wroc.pl
mgr Anna Cierniak - Specjalista administracyjny
Zajmuje się wykonywaniem czynności związanych z przyznaniem pomocy materialnej studentom wszystkich rodzajów studiów, wykonywaniem czynności związanych z przyznaniem pomocy materialnej studentom studiów doktoranckich, wykonywaniem czynności związanych z przyznaniem zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych uczestnikom studiów doktoranckich, prowadzeniem spraw związanych z opłatami, zwolnieniami za powtarzanie przedmiotu, przyjmowaniem podań i ewidencjonowanie decyzji Prorektora ds. Studenckich i Sportu Akademickiego. Biuro Szkoły Doktorskiej.
pok. 0/3
tel: 71 347 3163
e-mail: anna.cierniak@awf.wroc.pl
Grzegorz Langner - Kierowca
e-mail: grzegorz.langner@awf.wroc.pl
Do zakresu działania Rektoratu należy:
- Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, uchwał Senatu, Zarządzeń Rektora, umów dotyczących działalności naukowo-badawczej, rejestru studentów obcokrajowców.
- Kompletowanie poczty przychodzącej i przekazywanie jej Rektorowi
i Prorektorom. - Redagowanie odpowiedzi na pisma otrzymywane przez Rektora i Prorektorów. Dbałość o ich terminowe sporządzanie.
- Upowszechnianie na stronie internetowej informacji związanych
z działalnością Rektora i Prorektorów. - Prowadzenie spraw dotyczących wnioskowania i rozliczania projektów badawczych MNiSzW, Narodowego Centrum Nauki oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej potencjału aparaturowego katedr.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy z zagranicą wynikającej z programów międzynarodowych i umów dwustronnych.
- Prowadzenie korespondencji z placówkami zagranicznymi w celu pozyskania nowych partnerów do współpracy naukowej i dydaktycznej.
- Prowadzenie spraw dotyczących udziału nauczycieli akademickich
w zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych, stażach, misjach, kursach. - Prowadzenie spraw dotyczących kształcenia nauczycieli akademickich
w ramach staży i kursów naukowych, w tym również zagranicznych. - Koordynowanie planowania zajęć dydaktycznych wydziałów dla każdego rodzaju studiów (studia stacjonarne oraz niestacjonarne – zaoczne i wieczorowe).
- Nadzorowanie wykorzystania sal wykładowych i ćwiczeniowych – studia dzienne, zaoczne, wieczorowe (zajęcia obligatoryjne, egzaminy), konferencje, studia podyplomowe, kursy, wynajmy zewnętrzne.
- Nadzór nad planowaniem i rozliczaniem godzin dydaktycznych nauczycieli akademickich wydziałów oraz jednostek ogólnouczelnianych.
- Nadzór nad wprowadzonym systemem ECTS oraz nadzór nad opracowaniem przez wydziały pakietów informacyjnych ECTS.
- Nadzorowanie systemu badania losów absolwentów.
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pomocą materialną dla studentów i doktorantów.
- Nadzór nad przyznawaniem miejsc w domu studenckim oraz nad działalnością stołówki studenckiej, bufetów studenckich oraz klubu studenckiego
- Współpraca z Biurem Karier w zakresie pozyskiwania ofert pracy dla absolwentów Akademii.
- Współpraca z opiekunami poszczególnych roczników w zakresie działalności wychowawczej i socjalno-bytowej.
- Współpraca z Uczelnianą Radą Samorządu Studenckiego w zakresie organizacji imprez studenckich.
- Planowanie wykorzystania obiektów sportowych Akademii z uwzględnieniem działalności sportowo-rekreacyjnej.
- Przygotowywanie pod względem organizacyjnym spotkań Rektora
i Prorektorów w Akademii i poza nią. - Organizacyjne przygotowywanie posiedzeń Senatu. Przekazywanie do Obsługi Prawnej informacji o podjętych uchwałach Senatu oraz innych informacji lub decyzji Senatu do odpowiednich jednostek Akademii.
- Współudział w pracach związanych z organizacją i obsługą uroczystości uczelnianych, a także targami edukacyjnymi, imprezami studenckimi.
- Zarządzanie finansowymi środkami budżetowymi będącymi w dyspozycji Rektora i Prorektorów.
- Nadzór nad realizacją poleceń wydawanych przez Rektora i Prorektorów oraz przekazywanie informacji o ich wykonaniu.
- Koordynacja prac o charakterze ogólnouczelnianym zlecanych przez Rektora i Prorektorów.
- Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości.
Brak artykułów