Główny/a specjalista/tka ds. rachunkowości
Zakres obowiązków:
- Ewidencjonowanie wynagrodzeń i innych wypłat naliczanych w Dziale Spraw Pracowniczych oraz nadzór nad prawidłowością rozrachunków z tyt. wynagrodzeń, uzgadnianie zobowiązań ze sporządzonymi deklaracjami ZUS i PIT.
- Prowadzenie ewidencji majątku trwałego, księgowanie operacji związanych ze zmianami stanu majątku trwałego, obejmujące w szczególności:
– przyjęcia, likwidacje, plany amortyzacji, naliczanie odpisów amortyzacyjnych, rozliczenia inwentaryzacji, uzgadnianie ewidencji majątku trwałego z ewidencją rachunkową, uzgadnianie rozliczeń dotacji inwestycyjnych na potrzeby instytucji finansujących z ewidencją księgową, księgowanie pozostałych operacji związanych ze zmianami majątku trwałego, w tym rozliczanie inwestycji, ustalanie wartości początkowej środków trwałych w porozumieniu z jednostką organizacyjną odpowiedzialną za prowadzenie inwestycji, sporządzanie sprawozdania F03. - Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, księgowanie operacji związanych z rozliczeniem podatku dochodowego, deklaracja CIT-MIT.
- Czynny udział w tworzeniu sprawozdania finansowego, tworzeniu dokumentacji na potrzeby badania sprawozdania, operacji związanych z otwieraniem i zamykaniem roku obrotowego oraz uzgadnianie kręgu kosztów.
- Udział w tworzeniu regulacji wewnętrznych oraz raportów na potrzeby audytu zewnętrznego i wewnętrznego.
Wymagania
- wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomia, finanse, rachunkowość);
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, oparte na pracy na samodzielnym stanowisku księgowego w dużej jednostce, w obszarze pełnej księgowości;
- umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych;
- umiejętność sporządzania sprawozdania F03;
- praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz programów pakietu MS Office;
- doświadczenie w pracy w systemach ERP;
- terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne;
- odpowiedzialność, dokładność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy;
- odporność na stres;
Dodatkowym atutem będą:
- znajomość programu Simple ERP;
- doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym;
- doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych z funduszy unijnych
Oferujemy
- stabilne miejsce zatrudnienia,
- ciekawą pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- świadczenia z ZFŚS,
- zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1 etatu.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o złożenie swoich dokumentów aplikacyjnych (CV oraz list motywacyjny) w Dziale Spraw Pracowniczych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 51-612 Wrocław, al. I.J. Paderewskiego 35 (Hala Wielofunkcyjna, pok. 16) lub przesłanie na adres: kadry@awf.wroc.pl z dopiskiem „Główny specjalista ds. rachunkowości” do dnia 05.12.2022 r.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Do przekazanej aplikacji należy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.
Dane osobowe osoby zainteresowanej będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym podmiotom. Osobie zainteresowanej przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Branża: Administracja
Wymiar pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa o pracę