Zakres obowiązków:

  • Ewidencjonowanie wynagrodzeń i innych wypłat naliczanych w Dziale Spraw Pracowniczych oraz nadzór nad prawidłowością rozrachunków z tyt. wynagrodzeń, uzgadnianie zobowiązań ze sporządzonymi deklaracjami ZUS i PIT.
  • Prowadzenie ewidencji majątku trwałego, księgowanie operacji związanych ze zmianami stanu majątku trwałego, obejmujące w szczególności:
    – przyjęcia, likwidacje, plany amortyzacji, naliczanie odpisów amortyzacyjnych, rozliczenia inwentaryzacji, uzgadnianie ewidencji majątku trwałego z ewidencją rachunkową, uzgadnianie rozliczeń dotacji inwestycyjnych na potrzeby instytucji finansujących z ewidencją księgową, księgowanie pozostałych operacji związanych ze zmianami majątku trwałego, w tym rozliczanie inwestycji, ustalanie wartości początkowej środków trwałych w porozumieniu z jednostką organizacyjną odpowiedzialną za prowadzenie inwestycji, sporządzanie sprawozdania F03.
  • Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, księgowanie operacji związanych z rozliczeniem podatku dochodowego, deklaracja CIT-MIT.
  • Czynny udział w tworzeniu sprawozdania finansowego, tworzeniu dokumentacji na potrzeby badania sprawozdania, operacji związanych z otwieraniem i zamykaniem roku obrotowego oraz uzgadnianie kręgu kosztów.
  • Udział w tworzeniu regulacji wewnętrznych oraz raportów na potrzeby audytu zewnętrznego i wewnętrznego.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomia, finanse, rachunkowość);
  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, oparte na pracy na samodzielnym stanowisku księgowego w dużej jednostce, w obszarze pełnej księgowości;
  • umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych;
  • umiejętność sporządzania sprawozdania F03;
  • praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz programów pakietu MS Office;
  • doświadczenie w pracy w systemach ERP;
  • terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne;
  • odpowiedzialność, dokładność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy;
  • odporność na stres;

Dodatkowym atutem będą:

  • znajomość programu Simple ERP;
  • doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym;
  • doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych z funduszy unijnych

Oferujemy

  • stabilne miejsce zatrudnienia,
  • ciekawą pracę,
  • możliwość  zdobycia doświadczenia, podnoszenia  kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • świadczenia z ZFŚS,
  • zatrudnienie na umowę o pracę  w wymiarze 1 etatu.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o złożenie swoich dokumentów aplikacyjnych (CV oraz list motywacyjny) w Dziale Spraw Pracowniczych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 51-612 Wrocław, al. I.J. Paderewskiego 35 (Hala Wielofunkcyjna, pok. 16) lub przesłanie na adres: kadry@awf.wroc.pl z dopiskiem „Główny specjalista ds. rachunkowości” do dnia 05.12.2022 r.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Do przekazanej aplikacji należy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.

Dane osobowe osoby zainteresowanej będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym podmiotom. Osobie zainteresowanej przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Branża: Administracja
Wymiar pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa o pracę